Parechje persone utilizanu un prucessu disconnected, in dui passi per determinà i so bisogni di l'illuminazione quandu organizanu l'illuminazione per una stanza. A prima fase di solitu hè di calculà quantu luce hè necessariu; per esempiu, "quantu lumen aghju bisognu?" secondu l'attività chì si facenu in u spaziu è e preferenze individuali. A seconda fase generalmente riguarda a qualità di a luce dopu chì i requisiti di luminosità sò stati stimati: "Quale temperatura di culore duverebbe sceglie? ", "Aghju bisognu di unstriscia luminosa CRI elevata? ", ecc.
A ricerca palesa chì ci hè una relazione assai significativa trà a luminosità è a temperatura di u culore quandu si tratta di e cundizioni di illuminazione chì truvamu attraente o còmode, malgradu u fattu chì parechji individui si avvicinanu à e quistione di quantità è qualità indipindente.
Chì ghjè esattamente a relazione, è cumu pudete esse sicuru chì a vostra installazione di illuminazione ùn offre micca solu i migliori livelli di luminosità, ma ancu i livelli di luminosità adattati datu una temperatura di culore particulare? Scopre à leghje nantu!
L'illuminazione, espressa in lux, indica a quantità di luce chì colpisce una superficia specifica. Siccomu a quantità di luce chì si riflette nantu à l'uggetti detta se i livelli di illuminazione sò abbastanza o micca per i travaglii cum'è a lettura, a cucina o l'arti, u valore di l'illuminanza hè ciò chì importa più quandu usemu u terminu "luminosità".
Ricurdativi chì l'illuminanza ùn hè micca listessa cum'è e misurazioni cumunimenti usate di a pruduzzione luminosa, cum'è l'output di lumen (per esempiu, 800 lumens) o l'equivalente di watt incandescenti (per esempiu, 60 watt). L'illuminazione hè misurata in un locu specificu, cum'è a cima di una tavola, è pò varià secondu fatturi cum'è a pusizione di a fonte di luce è a distanza da u situ di misurazione. A misurazione di u lumen output, invece, hè specifica per a lampadina stessa. Per stabilisce se a luminosità di una luce hè adatta, avemu bisognu di sapè più nantu à l'area, cum'è e dimensioni di a stanza, in più di u so lumen output.
A temperatura di u culore, espressa in gradi Kelvin (K), ci informa di u culore apparente di a fonte di luce. U cunsensu populari hè chì hè "più caldu" per i valori più vicinu à 2700K, chì riplicanu a luce dolce è calda di l'illuminazione incandescente, è "più fresche" per i valori più grande di 4000K, chì riflettenu i tonalità di culore più nitida di a luce naturale di u ghjornu.
La luminosité et la température de couleur sont deux qualités différentes qui, du point de vue technique de la science de l'éclairage, caractérisent individuellement la quantité et la qualité. In cuntrastu cù i lampi incandescenti, i criteri di lumi LED per a luminosità è a temperatura di u culore sò totalmente indipendenti l'una di l'altru. Per esempiu, furnimu una seria di lampadine LED A19 sottu a nostra linea CENTRIC HOMETM chì producenu 800 lumens à 2700K è 3000K, è ancu un pruduttu assai paragunabile sottu a nostra linea CENTRIC DAYLIGHTTM chì produce i stessi 800 lumens à temperature di culore di 4000K, 5000K. , è 6500K. In questa illustrazione, e duie famiglie di bulbe offrenu a listessa luminosità, ma pussibulità di temperatura di culore distinti, per quessa, hè impurtante di distingue trà e duie spec.Cuntatta ciè pudemu sparte più infurmazione nantu à striscia LED cun voi.
Tempu di post: 19-10-2022