Siccomu i LED necessitanu corrente diretta è bassa tensione per operare, u driver di u LED deve esse aghjustatu per regulà a quantità di electricità chì entra in u LED.
Un driver LED hè un cumpunente elettricu chì regula a tensione è u currente da l'alimentazione per chì i LED ponu operare in modu sicuru è efficace. Un driver LED cambia l'alimentazione di corrente alternata (AC) da a rete à u currente direttu (DC) perchè a maiò parte di l'alimentazione di energia funzionanu nantu à a rete.
U LED pò esse fattu dimmable alterendu u driver LED, chì hè incaricatu di regulà a quantità di corrente chì entra in u LED. Stu driver LED persunalizatu, qualchì volta chjamatu un driver dimmer LED, modifica a luminosità di u LED.
Hè cruciale per cunsiderà a facilità d'utilizazione di un driver dimmer LED mentre compra unu. Un driver dimmer LED cun pacchettu duale in linea (DIP) in fronte rende simplice per l'utilizatori mudificà a corrente di output, chì in turnu modifica a luminosità LED.
A cumpatibilità di u driver dimmer LED cù i platti murali Triode for Alternating Current (TRIAC) è l'alimentazione hè una altra funzione per verificà. Questu guarantisci chì pudete regulà u currente elettricu d'alta veloce chì scorri in u LED è chì u vostru dimmer hà da travaglià per qualsiasi prughjettu chì avete in mente.
Dui metudi o cunfigurazioni sò usati da i driver dimmer LED per cuntrullà u currente elettricu chì entra in u LED: modulazione di amplitude è modulazione di larghezza di impulsu.
A riduzione di a quantità di corrente principale chì passa per u LED hè u scopu di a modulazione di larghezza di impulsu, o PWM.
U cunduttore periodicamente accende è spegne u currente è torna torna per cuntrullà a quantità di corrente chì alimenta u LED, ancu s'è u currente chì entra in u LED ferma constante. In u risultatu di stu scambiu estremamente brevi, l'illuminazione diventa dimmer è tremula imperceptibilmente troppu rapidamente per a vista umana per vede.
A riduzione di a quantità di corrente elettrica chì entra in u LED hè cunnisciuta cum'è modulazione di amplitude, o AM. L'illuminazione dimmer risulta da l'usu di menu energia. In una vena simili, a diminuzione di u currente si traduce in temperature più basse è l'efficacità LED aumentata. Flicker hè ancu eliminatu cù questa strategia.
Tuttavia, tenite in mente chì l'usu di stu metudu di dimming porta qualchì periculu di cambià a pruduzzioni di culore di u LED, in particulare à livelli bassi.
L'acquistu di driver LED dimmable vi permetterà di ottene u massimu da a vostra illuminazione LED. Prufittate di a libertà di cambià i livelli di luminosità di i vostri LED per risparmià energia è avè l'illuminazione più còmoda in a vostra casa.
Cuntatta ciAvete bisognu di alcune luci di striscia LED cù dimmer / dimmer dirver o altri accessori.
Tempu di Postu: Oct-14-2024