Dapoi parechji anni, ci hè statu un focusu nantu à specificà i prudutti fatti cù materiali ecologichi è prucessi di fabricazione. Ci hè ancu una aspettativa crescente per i diseggiani di l'illuminazione per riduce l'impronte di carbonu attraversu u disignu di l'illuminazione.
"In u futuru, pensu chì andemu à vede più attenzione esse pagata à l'impattu tutale di l'illuminazione nantu à l'ambiente. Ùn hè solu u wattage è a temperatura di u culore impurtante, ma dinò l'impronta di carbonu generale di i prudutti è u disignu di l'illuminazione in tuttu u so ciclu di vita. U truccu serà di praticà un cuncepimentu ancu più sustinibili mentre creanu spazii belli, cunfortu è accoglienti.
Sistemi di cuntrollu di l'illuminazioneassicuratevi chì a quantità di luce hè aduprata à u tempu ghjustu, è chì l'attrezzi sò spenti quandu ùn sò micca necessariu, in più di selezziunà e caratteristiche di riduzzione di carbone. Quandu si combina in modu efficace, queste pratiche ponu riduce significativamente u cunsumu d'energia.
I diseggiani ponu ancu riduce u cunsumu d'energia selezziunate l'attributi di l'attrezzi. L'usu di lenti ottiche è grazers per rinfriscà a luce nantu à i mura è i soffitti hè una opzione, cum'è specificà l'attrezzi chì aumentanu a produzzione di lumen senza aduprà energia supplementaria, cum'è l'aghjunghje un revestimentu internu di l'Ottica Bianca à un attellu.
In tutti l'aspettu di u disignu architettonicu, a salute di l'occupanti è u cunfortu sò diventate considerazioni sempre più impurtanti. L'illuminazione hà una larga gamma di effetti nantu à a salute umana, risultatu in e duie tendenze emergenti:
Illuminazione Circadiana: Mentre u dibattitu annantu à l'efficacità di l'illuminazione circadiana hè sempre in corso per via di a scienza chì si ritrova à a teoria, u fattu chì avemu sempre discututu mostra chì hè una tendenza chì hè quì per stà. Più imprese è imprese architettoniche crede chì l'illuminazione circadiana pò influenzà a produtividade è a salute di l'occupanti.
A cugliera di u ghjornu hè una tecnica più largamente accettata da l'illuminazione circadiana. L'edificazioni sò pensati per lascià a quantità di luce naturale pussibule attraversu una cumminazione di finestri è lucernari. A luce naturale hè cumplementata da a luce artificiale. I diseggiani di l'illuminazione consideranu l'equilibriu di l'attrezzi necessarii più vicinu / più luntanu da e fonti di luce naturale, è usanu cuntrolli di illuminazione per travaglià in tandem cù una varietà di altri cuntrolli utilizati in questi interni per riduce u splendore da a luce naturale, cum'è persiane automatizati.
U modu di usu di l'uffizii hè cambiatu in u risultatu di l'aumentu di u travagliu hibridu. I spazii devenu esse multipurpose per accoglie un mischju constantemente cambiante di travagliadori in persona è remoti, cù cuntrolli di illuminazione chì permettenu à l'occupanti di aghjustà l'illuminazione per adattà megliu à u compitu in manu. L'impiegati volenu ancu l'illuminazione in stazioni di travagliu individuali è e sale di cunferenza chì li facenu vede bè nantu à u screnu. Infine, l'imprese cercanu di invià l'impiegati in l'uffiziu rinnuvà i spazii per rende più invitanti.
Tendenze di l'illuminazionecambià è evoluzione in tandem cù i nostri gusti, bisogni è preferenze. Una grande illuminazione hà un impattu visuale è energeticu, è hè sicuru chì queste tendenze di cuncepimentu di l'illuminazione in u 2022 abbracciaranu cumplettamente un design d'impattu è pensativu mentre l'annu avanza è in u futuru.
Tempu di post: Dec-30-2022